رویدادها آرشیو خبر ها
الگری !؟ در مقابل تیم های بزرگ باید به نام های بزرگ بازی بدهی وگرنه ...

الگری !؟ در مقابل تیم های بزرگ باید به نام های بزرگ بازی بدهی وگرنه ...

یوونتوس 90 میلیون برای گونسالو ایگوواین و 30 میلیون برای میرالم پیانیچ در تابستان گذشته هزینه کرد. بانوی پیر قصد داشت قدرت تیم خود را با ستارگان سابق ناپولی و رم افزایش دهد که دقیقا همان نفراتی بودند که یوونتوس برای قهرمانی و تبدیل شدن به یک مدعی جدی در لیگ قهرمانان به آنها نیاز داشت.

 

اما مشکل از جایی شروع شد که الگری در بازی با سویا در لیگ قهرمانان میرالم پیانیچ را نیمکت نشین کرد و همین کار ار در شکست مقابل اینتر در سری آ نیز با ایگوواین تکرار کرد.

 

به نظر می رسد الگری بیشتر مواقع توازن را به کیفیت ترجیح می دهد و در دو بازی گذشته اشتباهات او دو پیروزی را از یوونتوس گرفته است.

 

یوونتوس در برابر سویا وقتی توانست موقعیت های گلزنی ایجاد کند که پیانیچ به جای آساموا به میدان رفت و در مقابل اینتر نیز ایگوواین برای زمان طولانی روی نیمکت بود.

 

یوونتوس باید برای بازی با اینتر با بهترین ترکیب ممکن به میدان می رفت. آنها 90 میلیون برای ایگوواین هزینه کردند تا او را در تمامی بازی های بزرگ در طول فصل در اختیار داشته باشند، درست مانند میرالم پیانیچ.

 

بیانکونری تقریبا در برابر تمام تیم های سری آ می تواند با ترکیب دوم یا حتی سوم خود هم به پیروزی برسد ولی بر خلاف آن، در مقابل تیم های بزرگ باید به نام های بزرگ بازی بدهد، در غیر این صورت تمام سرمایه گذاری های باشگاه در تابستان بی نتیجه خواهد ماند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: